[Verse 1: Bradley Cooper]
Tell me somethin' girl 告訴我女孩
Are you happy in this modern world? 你在這花花世界是否快樂?
Or do you need more 或者是你需要更多
Is there somethin' else you're searchin' for? 是否在找尋別種寄託

[Refrain: Bradley Cooper]
I'm fallin' 我再墜落...
In all the good times I find myself longing for change 在安逸時我發現自己  可望改變
And in the bad times I fear myself 在困境時我害怕自己...

[Verse 2: Lady Gaga]
Tell me something boy 告訴我,男孩
Aren't you tired tryin' to fill that void? 你是否厭倦努力填滿空虛?
Or do you need more 或是你需要更多
Ain't it hard keepin' it so hardcore? 老是故作堅強是種折磨?

[Refrain: Lady Gaga]
I'm falling 我在墜落...
In all the good times I find myself longing for change 在安逸時我發現自己 可望改變
And in the bad times I fear myself 在困境時我害怕自己

[Chorus: Lady Gaga]
I'm off the deep end Watch as I dive in 陷入深淵,眼看自己下沉
I'll never meet the ground 彷彿永無止境
Crash through the surface 突破所有界線,逃離所有傷害
Where they can't hurt us 我們已遠離擱淺帶...
We're far from the shallow now 不再擱淺帶滯留

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 鯨魚尾巴 的頭像
    鯨魚尾巴

    鯨魚星星的部落格

    鯨魚尾巴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()